torsdag 21 juli 2011

Ny blogg . . .igen! XD

Jajamen,nu har jag gjort det igen! Får se hur länge den här bloggen överlever. Det brukar ju vara en typ av "rastlösnattprojekt" för min del,det här med blogg. Och ja,det är mitt i natten nu och jag är rastlös,så alltså bestämde jag mig för att göra en ny blogg^^ tror det är nr 4 i ordningen..


I vilket fall så tror jag att jag kan klämma till med lite fler inlägg i just den här (inte bara för att jag är stolt över min lila design som jag åstadkom på bara några timmar xP) utan för att jag ju faktiskt nyss tagit studenten och då enligt mig borde ha massor att skriva om. Eeh...ja, vi får väl se hur det blir med det som sagt haha! Men lite bilder med tillhörande kommentarer från senaste resan (Island) ska jag nog kunna få till bland annat :)


Bisous!
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar